1. Czy strona www.Kieryk.pl prowadzi również sprzedaż detaliczną czy tylko hurtową?
Poprzez stronę www.Kieryk.pl prowadzimy sprzedaż wyłącznie hurtową.
2. Czy aby dokonać zamówienia muszę się zarejestrować?
Nie, zamówienia poprzez stronę www.Kieryk.pl można dokonać bez konieczności rejestracji, wypełniając odpowiedni formularz wyświetlany w sekcji zamówienia dostępnej po dodaniu towaru do koszyka. Zachęcamy jednak do rejestracji, gdyż daje to możliwość korzystania z dodatkowych opcji – takich jak np. sprawdzanie stanu zamówienia.
3. Co zrobić w przypadku zapomnienia hasła ?
Jeśli podczas rejestracji w naszej hurtowni został podany prawidłowy adres e-mail, wówczas można skorzystać z opcji odzyskiwania hasła poprzez kliknięcie w odnośnik „Nie pamiętam hasła” dostępny na stronie głównej obok pól „Logowanie” i „Rejestracja”. Po podaniu prawidłowego e-maila podanego podczas rejestracji – otrzymają Państwo na ten adres przypomnienie z hasłem.
Jeżeli natomiast podczas rejestracji został podany błędny adres e-mail – wówczas prosimy o e-mailowy kontakt z nami z prośbą o zmianę hasła, które zostanie przesłane już na podany przez Państwa prawidłowy adres e-mail.
4. Czy zamówienia może dokonać wyłącznie podmiot gospodarczy (Firma), czy również osoba prywatna?
Zamówienia może dokonać zarówno osoba prywatna (pełnoletnia) – na paragon, jak również Firma – na fakturę.
5. Od jakiej kwoty realizowane są zamówienia?
Zamówienia realizowane są od kwoty 400 zł.
6. W jaki sposób można dokonać płatności za złożone zamówienie?
Za złożone w hurtowni obuwia KIERYK zamówienie można zapłacić:
* przy odbiorze u kuriera
* dokonać przedpłaty po wcześniejszym wystawieniu dowodu zakupu.
7. Jakie są dostępne formy składania zamówienia?
Zamówienia można dokonać na kilka sposobów:
* Poprzez stronę internetową www.Kieryk.pl : z rejestracją lub bez rejestracji
* Telefonicznie: tel. 016 678-60-61, kom. 721-11-11-55
* Faksem: 016 678-60-61
* Drogą e-mailową: obuwie-obuwie@wp.pl
8. Czy możliwe jest otrzymanie faktury VAT?
Tak, faktury VAT są przez nas wystawiane. Istnieje także możliwość otrzymania samego paragonu. Wyboru dokumentu potwierdzającego mogą Państwo dokonać podczas składania zamówienia.
9. Czy może mieć miejsce sytuacja, że po złożeniu zamówienia okazuje się, iż danego towaru nie ma na stanie?
Tak, takie sytuacje mogą mieć miejsce – jednak w wyjątkowych przypadkach. Dzieje się tak wówczas, gdy w tym samym czasie kilka osób dokona zamówienia tego samego towaru a system nie zdąży nanieść odpowiednich aktualizacji. W takich okolicznościach, po stwierdzeniu niezgodności – kontaktujemy się z Klientem telefonicznie.
10. W jaki sposób można sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Stan realizacji zamówienia można sprawdzić wyłącznie, gdy jest się posiadaczem zarejestrowanego konta w naszej hurtowni. Ponadto klient otrzymuje informacje potwierdzające każdą zmianę statusu zamówienia na adres e-mail podany przy rejestracji.
11. Jakie należy ponieść koszty przesyłki?
Z uwagi na Państwa wygodę i zadowolenie z zakupów - przesyłka zakupionego u nas obuwia zawsze pokrywana jest przez sklep KIERYK.
12. Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?
Od chwili złożenia zamówienia czas oczekiwania na zamówiony towar wynosi od 1 do 3 dni roboczych.
13. Przez jakiego dostawcę wysyłane są zamówienia?
Przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską SIÓDEMKA.
14. Czy możliwe jest sprawdzenie aktualnej lokalizacji przesyłki?
Tak, po przekazaniu przez nas zamówienia dostawcy - aktualną lokalizację przesyłki można sprawdzać na stronie firmy SIÓDEMKA: www.siodemka.com .
15. Czy odbioru towaru można dokonać osobiście?
Tak, można odebrać zamówione produkty bezpośrednio w siedzibie naszej hurtowni internetowej.
16. Jakie można otrzymać rabaty?
Dla stałych Klientów hurtowni KIERYK – proponujemy specjalne rabaty, które są zależne od wartości jednorazowego zamówienia. Szczegółowe informacje o nich znajdą Państwo w zakładce „Rabaty”.
17. W jaki sposób można dokonać reklamacji?
Reklamacji można dokonać poprzez przesłanie do nas reklamowanego towaru wraz z dowodem jego zakupu oraz dokładnym opisem uszkodzenia na druku reklamacyjnym.
Uwaga! Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
18. Podstawy dokonywania reklamacji obuwia.
Reklamacji podlega obuwie, które w czasie użytkowania uległo samoistnemu i poważnemu defektowi, którego nie można naprawić w zakładzie szewskim, np. pęknięcie materiału na cholewce, pęknięcie spodu, złamanie szpilki, mocne rozdarcie czy bardzo mocne przebarwienia. Dokumentem uprawniającym do skorzystania z reklamacji jest dowód zakupu.
19. Podstawy wykluczające przyjęcie obuwia do reklamacji.
* obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne: obicia, otarcia, uszkodzenia zamków, fleków czy ozdób oraz niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy;
* „niewygoda” użytkowania obuwia,
* odbarwienie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia;
* brak lub nieprawidłowa konserwacja obuwia oraz naprawy osób nieupoważnionych;
* naturalne zużycie się obuwia;
* obuwie zgłoszone do reklamacji jest brudne i mokre.
20. Jak długo trzeba czekać na informację od zgłoszenia reklamacji?
Reklamacje realizowane są w ciągu 14 dni licząc od daty otrzymania przez sklep KIERYK reklamowanego obuwia.
21. W jaki sposób rozliczana jest kwota za zareklamowany towar?
Po stwierdzeniu wady wykluczającej naprawę szewską, wystawiana jest korekta do faktury i zwracana jest równowartość ceny towaru na konto bankowe nabywcy lub odlicza się ją przy następnym zamówieniu.